Wednesday, December 10, 2008

My Required Fiction Reading List!!! :)

Besides my own books, of course ;)

Seriously, you MUST read anything & everything by Chelle Cordero. Why? Because I said so! Because her books sweep you in right away. There is so much depth to her characters. Her plots are full of twists and intrigue. And they're just plain good!

-Bartlett's Rule
-Within the Law
-Courage of the Heart

Go read them, y'all!!! :)

Sunday, December 7, 2008

Imperfect News

I've been writing A LOT for Imperfect. I've even been dreaming about it (which is typical for me when I write fiction. My characters haunt me! LOL). Anyway, I just decided to see how off-base I'd be with Jorja Fox & Debra Wilson playing the main characters. Let's just say, they'll be flattered ;) And I, of course, will be peeing in my pants due to the excitement of having them portray my characters! :)

Yay for writing more books!! :) Speaking of which, I'd best get back to it!! :)

Wednesday, December 3, 2008

Book Teaser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I recently wrote about needing a character for Jorja Fox to play so that I could die a happy woman! LMAO :) Well, I finally did it.

I am now in the middle of writing a novel called Imperfect. VHP & I are hoping to have it out by Fall '09. I'm actually really surprised that I came up with the story line that I did...I wasn't sure I had any more fiction left in me, but I guess I was wrong! LOL :)

The best part is, not only do you have to check back to see about Imperfect, you may need to check back & see if this particular character comes back... ;)

Oh yeah!